pages

Thursday 21 April 2011

aku dan chocolate

........sedap nye n rupa yg cute........


umm..al-kisah nye aku ni suka sgt la mkn coklat...x kira coklat jenama apapun asalkan yg halal n yg paling aku suka coklat yg ada kekacang hazelnut 2...huhu..mmg i like3. lau msuk pasar raye mmg coklat la yg akan aku capai....umm, mitosnye ada aku baca la yg coklat ni menggemukan, mengurangkan stress, tnda hati..huhu. tp aku x kisah lah ape2 pun yg penting aku suka mkn coklat. umm..yg aku prasan lau setiap hantaran kahwin akan ada coklat punya. ape lg bdak2 org bsar mcm aku ni duk menunggu bila la nk bg coklat bt muka seposen duk tepi pengantin (pengantin pompuan je lah)huhu... lau dpt suka hati punya lah. Tp aku x ska mkn dark cokelat..umm, ase phit pun ade jgak dh nama nye dark kn.


yg ni pun feveret aku la
umm..apepun setiap org ada kesukaan n citarasa masing-masing kn.. so ats diri anda semua inginkan bagaimana..
                                                                              

                                                                           hidup wish cokelat

                                                                         cokelat sudah cair
                                                                           ....aisitheru....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...