pages

Friday 2 March 2012

                                                               HUJUNG MINGGU

haish...boring nye duk dlm blik ni.. cuti 3 ari x tau nk bt ape...nk bt asggment thap kemalasan lebih tggi..huhu
call kwn jap la..
     dail nombor...

1. fatma = sory za nk kluar ni...ngan membe kolej.
2. kila = ai ni aku nk kuar gi kajang ngan rumet aku.
3. fiza= mlas la nk kuar ai ni.
4. ekah= sory aku ada latihan teater hjung mggu
5. amani= sory aku duk kt kampung ni.
6. rumet = nk kuar ni ngan membe cri brg kos.

ala....semua ada agenda masing-masing. so aku ni nak memutihkan lagi kulit ni...huhu. jd peneman setia bilik aku ni. apa nk dibuat nye layan blog ni lah... teringat pesan mama kt kampung. jgn asyik duk kluar je, jgn duk shoping kuat sangat. duk dalam blik bukak buku.. dan sekian nye dengar la pesan mama kt kampung 2.
 
lagi hujung minggu ni lah nk clear kn bilik2 aku...kemas bilik, kemas2 baju. kemas meja yg bersepah dengan buku, lau x layan novel la.. pada kawan2 ku sedih sbb korang bleh kuar..huhu. ada yg pergi TS (times square)
siap kau x ajak aku.....jeles aku ni.. tp xpe....aku tau korang x ajak aku kuar sbb nk x nak aku bazirkan duit aku kn..



                                       sekarang ni.. tengah nk menghabiskan novel yg kt bawah ni
                                        kepunyaan rumet aku yg ada semggu aku pegang tp x abih2 lg
                                        lg baca.
dalam novel ni ada 3 cerita..huhu. lau nk tau cerita nya cpat la dpatkan di kedai2 buku berhampitan anda.
                                                       

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...