pages

Thursday 26 April 2012

novel awas!!

salam semua...huhu. aku ni tak abis-abis nye dengan baca novel.. kalau korang nak tahu. novel aku banyak lagi tak terbaca tapi masih jugak beli novel yang seterusnya. umm, novel ni aku minat yang jenis-jenis kelakar sikit. yang jiwang kurang la.. tapi ada jugak kan tajuk novel nampak best tapi isi cerita dengan tajuk tak sama pula. adoi...huhu






best sangat tahu novel ni.. yang part mula-mula sampai tengah tu kelakar betul. suka baca novel ni. dengan gelagat ikram dan syafiqa. ikram yang mengorat syafiqa lucu betul. pulak tu khairil kawan ikram jatuh hati pulak kat fiqa, lepas tu amalina muncul untuk merebut kembali ikram. dah part akhir tu sedih la pulak. tapi keseluruhan novel ni sangat memuaskan hati..

aku suka baca yang karya seni punya.. walaupun kebanyakkan penulis nya adalah masih baru dan ada juga yang pertama kali hasilkan novel ni tapi ianya segar. teringin juga nak hasilkan novel sendiri tapi entahlah keinginan tu tak kuat sangat sebab tak larat nak karang cerita. kalau cerpen tu ok lah juga sebab pendek je kan..

ok lah... harap korang peminat novel jangan lupa ek baca novel ni..kalau x rugi betul nye.. cerita yang best.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...