pages

Monday 28 May 2012

MooD Balik Kampung

yehaa.. eh2. salam semua..huhu. hari ini tamat la kelas aku untuk semester ini. sem ini. yuhuu...hihi.
hari ini kita orang ada kelas pembentangan video. so, group aku dan lepas dah.
lecture buat tema hitam putih.
aku dengan semangat ni. kenakan baju kurung putih n selendang hitam..
adoi ikut tema la kan.

masa pembentangan video kita orang menonton sambil makan-makan.
haha..kenyang sangat.
habis part 1..datang plak part 2 kawan sekelas bawak KFC...
alah...dah kenyang KFC baru sampai.
tapi peluang tak dilepas kan. hehe

bila dah abih kelas kitaorang ambik part 3 bergambar bersama-sama..huhu
sekarang cuaca panas kan.. tahan je lah.

cuti study week yang seminggu dah jadi 2 minggu. 
aku apalagi ambik peluang yang ada depan mata nak balik kampung.
rindunya kat kelauarga aku.

yahuu..

jumpa di minggu exam semua kawan-kawan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...