pages

Monday 18 June 2012

mood bila exam pagi...



salam semua... salam bicara manis, salam menusuk kalbu..haha. apa da kena ngan otak ni.. ok2 serius..huhu
nak kata sibuk sekarang? sibuk la jugak..huhu. bila da exam paper pagi xdi  lepas tuaku ada gate seminggu ni untuk paper seterusnya.. adoi. ok la jugak.. rasa nak kluar je tengok wayang.. hilang kan strees ni..huhu. 

ok2.. mood bila exam pagi ek? start exam pukul 8.30.. mujurlah la tempat nak exam tu dekat.. jalan kaki je.. dalam 5 minit macam tu. klau kena kat tempat jauh.. pukul 7.30 da kena tunggu bas. semalam sebelum exam.. risau di hati nak exam pagi.. yelah, klau petang cket boleh la baca-baca note lagi.. dan risau lagi sebab takut terbabas bangun lewat.. pukul 2 da tido sebab ngantuk  dan takut bangun lewat pula. so kunci jam awal2 dan pesan segala kat rumet aku dan si sepet saya suh kejut awal2.. subuh tu dah kejut da.. dan terima kasih kat si sepet sebab da kejut pukul 6.00 pagi untuk saya bangun...haha. sebenarnya da bangun da tapi pejam mata balik..hehe. begitulah kalau dah tabiat kan.. kesian sepet saya.. rupa-rupanya dia baru nak tido pukul 6 lepas solat subuh sebab study + tengok bola EURO.. kerja kuat nampak haha..

bila da bangun pagi-pagi ni terasa sihat, segar, aktif dan rajin pulak bila kita da set minda kita nak bangun awal kan.. sebab ni je exam pagi... so boleh jawab x? alhamdullilah.. mudah-mudahan jawapan yang ditulis tu dipermudahkan oleh lecture tersayang.hehe. dan tak  tahan sekali bila meja exam aku tu no meja aku dapat depan sekali.. wohhhoooo? biar betik... ala... aku tengok berkali-kali nombor di slip dengan meja ni.. memang sah no aku ni.. adoi.. gua segan duk depan-depan ni.. sebab nak merenung masa depan jadi tak selesa la...hehe. plak meja tu betul-betul depan meja pengawas exam tuu... apalagi buat muka selamba dek je lah.

untuk menghilang kan apa yang dirasa hari ni.. haha.. aku gi pekena 

nasi kukus + ais blended + roti himpit ayamas = makan banyak.

                                           salam kasih sayang
....zaza zali.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...