pages

Friday 15 June 2012

Suria Cinta..

salam semua..
huhu..adakah hari ku dipenuhi dengan kemanjaan mu...jeng. haha
stress ke apa ni... 2 paper jawab exam yang tak berapa nak boleh jawab.
udahlah.. yang jawab dan jawab kan.
dan bila malam-malam sambil bukak nota ditemani suara DJ lin, suria cinta.
aduh.. suara DJ Lin memang best sangat.
syahdu ke aku dengar. 

macam mane dia boleh buat suara mcm tu ek??
umm, aku pun ada try jugak..
tapi x menjadi.
hampeh...haha
agak-agak orang x nak dengar suara aku macam tu.

malam-malam layan lagu jiwang dari suria cinta.
ada jugak pendengar yang hantar mesej nak berkenalan kan..
umm, aku x minat la macam tu.
kenapa terdesak sangat ke nak cari teman?
adoi... tapi aku tak salahkan sesiapa.
sebab jodoh itu kita kena usaha. ada orang bertemu jodoh melalui facebook, emel dan media lain kan.
tu atas pilihan masing-masing asalkan bahagia.

bagi yang tengah bercinta, tengah putus cinta, sedang mecari cinta.
boleh la dengar suria cinta ni.

-wink-wink XoXo-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...