pages

Friday 22 June 2012

Wayang times..Pontianak Hunter



Di pagi jumaat yang indah ni...mau tengok Pontianak diburu.. eh, aku yang lebih excited plak kan.. bila da bangun pagi2 bersiap dressed semua sampai bab nak pkai tudung kejang jap...... memang dalam masa sejam pakai tudung tak jadi.. bery yang ada dekat sebelah ni dah pening dah tengok aku.. tudung yang mula-mula nak pakai telah bertukar ke tudung lain...hahaha. lepas tu bery cakap kat aku x payah nak pkai tudung yang susah sangat lah..dan akhirnya pahsmina menjadi pilihan ku. yang nak pkai tudung ni satu hal.. lepas tu tggu bas punya lah lama...nak pergi mines je pun..adoi.. tunggu macam nak pergi kutub utara. sabarlah hati di hari jumaat ni.. tulah salah diri sendiri kan bersiap bagai....hahaha.

sampai kat shoping mines nak tengok cite Pontianak..hehe.. takut ke? menggerunkan jugak. ni pasal pemburu pontianak..aku dengan bery buat date nak tengok dalam wayang bersama...huhu. kawan-kawan aku yang lain tengok cerita Mael Lambong.. melambung lah dalam pawagam tu..


ni dia...cerita pontianak ni..
terbaik r.. x rugi beli tiket wayang ni.
malas nak cite lebih2
korang kena tengok sendiri
baru tahu cerita dia macam mana.



abraham lincoln vampire hunter movie Anthony Mackie, Mary Elizabeth Winstead & Dominic Cooper Interview For  ‘Abraham Lincoln: Vampire Hunter’
ni pelakon-pelakon vanpire hunter ni.

Benjamin Walker, Mary Elizabeth Winstead
ni hero dan heroin dia..

Mary Elizabeth Winstead
heroin dia yang sangat2 cantik sekali.

so korang jangan lupa tengok cite ni..
memang tak rugi punya.

lepas dan tengok wayang kan.. makan-makan kejap. lepas tu pergi ambik snap shot kejap kat luar.huhu
itu da memang kebiasaan saya ngan bery.

 mula-mula bery pakai kan tudung yang macam ni kat aku...tapi aku rasa rimas tak selesa sangat. asyik kena betulkan tudung ni je. dan...

jeng..jeng..jeng...





 tudung aku berubah menjadi bentuk begini..hehe. ok, baru selesa dan berasa yakin dengan gaya pemakainya.huhu




snap tepi tasik kejap...zaza dan bery


 


hahahaha..sampai malam x abih2 nak bergambar.

kadang-kadang kedukaan bukan tidak boleh diubati tapi dapat dirawat dengan hati yang suci jika kita dapat menerima dan mengawal nye tanpa perlu meratapi nya.

salam kasih sayang.
--zaza zali--

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...