pages

Monday 19 March 2012

KO-K BATIK LG....DAH 3 SEM

disebabkan  merit ko-k aku tak cukup lagi terpaksa lah kena ambik lg ko-k untuk sem ni..
mlas nye ase..masih ngan ko-k batik aku selama 3 sem berturut2. cikgu yang mengajar batik 2 pun 
dah kenal dengan muka kita orang ni..huhu. setianya pada ko-k batik yang satunye. aku malas dah nak
masuk ko-k lain nye..sebad dah biasa dengan cara buat batik ni. batik ni rumet la jugak kan.. tp sbar je lah kan.
disebabkan aku ni senior batik kononnye..hehe so, aku dan kawan-kawan kena buat corak flora dan fauna serta lautan.

percubaan pertama untuk sem ini..hehe. 
hasilnye...

lakaran nk buat batik...lukis je dulu ni. ok x?huhu.

ni x suka ni...tangan dah kena warna batik..ni yg susah nk tanggal ni.

senior budak batik



huhu..buat batik ni penat tau. ia memerlukan kita kreatif nk buat corak mcm mane.
tapi bila dah siap n puas hati baru lah nampak kecantikan nye.

" wah, dlm hati..kreatif jugak aku ni ek"

harap-harap la cikgu bagi markah banyak2...hehehe.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...