pages

Sunday 18 March 2012

sakit la plak..

hari ini seharian aku duk dalam bilik selalu nye ada je hujung minggu ni aku nak kuar.. adoi. memang terasa boring betul.
tapi ingatkan diri ini tak sihat kena kuatkan semangat jangan asyik nak keluar je kan.

bangun pagi aku try untuk bercakap...
alamak suara xde..
ni mesti kes selsema dan deman aku ni.

lepas dah bersihkan diri...aku ngan rumet aku pun pergi cari makan kat kolej lain. sebab kafe kt kolej aku ni kurang la sikit.
padahal lau xde pilihan aku makan kt kafe ni jugak..huhu

lepas makan aku sambung tido pula.
lama nye aku tido.. sedar-sedar dah gelap dah..
lepas tu badan dah terasa makin panas ni.
buka FB jap.
lecture aku post cakap kelas yang pukul 10 akan diawalkan pada pukul 9-12 tgh hari.
adoi..biar betul. 
dalam hati ini nak mintak MC je esk.

thanks pada kila sebab tolong beli kan aku ubat n roti ni.
esk mintak dia teman aku gi PK...huhu

thanks juga pada rumet aku sebab ambil berat pasal aku. tolong belikan makanan untuk aku ni.

bila time sakit ni.. nak mengadu nak manja kan.
umm, mama pun duk jauh lau x memang dah bermanja dah.

kalau sakit begini lah. murah je air mata nak kuar.
........sedih.......


       


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...