pages

Tuesday 6 March 2012

NOVEL COMEL

hari ni hari selasa aku ada satu kelas je... plak 2 start pkul 8 smpai pkul 10 ata 11. huhu..biasalah lau
kelas awl pagi mesti liat nye nak bangun pagi tp nasib aku ni x pernah monteng lg kelas nye cuma
lewat2 gi kelas cket 2 biasalah..huhu.  hari ni belajar pasal undang-undang negara. bila lecture ajar
ingat mcm belajar pengajian am msa tgkatan 6 dlu. tp x ingat da nye..

ok2..masa keluar hari tu aku ingat nk beli buku motivasi lepas 2 pegang buku tjuk dia ase nasihat untuk muslimah kot...lepas 2 kwn aku nasihat plak jgn beli je tp x bca plak. aku pun xjd nk beli la.. ambik plak novel remaja. novel ni novel yang x berat.. santai je. ummm...dlm hati sbb nk hadiah kn pada satu-satunya adik perempuan aku al-maklumlah jd terikut dengan aku baca novel plak. lepas 2 tgk dekat novel islamik plak. sepupu aku yang belajar kt USIM mnat nvel jgak...tp semua novel dia novel islamik. dia bg kt aku pinjam novel.. pertama kali baca best jgak sbb novel islamik bercerita pasal hidup, bercinta mengikut syariat islam, tidak melebih-lebih romantik nye dan  selalunya cerita pasal student yang masih belajar. mcm kena ngan
jiwa plak. sbb 2 aku tertarik nk baca nvel yg sebegitu.

aku pun tergerak hati jugak nak beli novel islamik jgak. aku terpandang satu novel islamik ni kulit dia cantik sangat dan comel...dengan kombinasi warna dan ilustrasi dia memikat jiwaku...hehe. lepas tgk plak harga dia RM17 je.. murah x? bia betul. aku pun apa lg rembat la cepat. dalam hati lau belu buku ni msti kwn2 aku x mnat nk baca novel islamik ni.. hati ini nk cri jgak kelainan jgn asyik baca novel cinta je.. lau sedih smpai ada yg menagis jgak...feeling la konon......................

tajuk buku ni ialah MAHAR CINTA UNTUK CINDERELLA. msti tgk pada tajuk dia pelik kn...novel islamik ke ni..huhu. tgk pada kulit dia yg comel je terus terpikat. lepas bayar 2 bawa balik kn lepas 2 buka buku 2...tgk kulit dalam umm...lawa sngat ngan kulit belakang dia pun lawa nye. nnti dah jd novel kesayangan dah ni..


ini bahagian hadapan kulit novel ini....

comel kan...geram tgk sbb comel sangat.


                                                         bahagian belakang kulit novel ini

kulit belakang dia pn comel jugak.


harap-harap bila baca novel ni berangan jd mcm cinderella x?
tp dlm cerita kisah seorang doktor..kot2 jln cerita dia mcm cinderella.


sape yang berminat ni boleh pergi dapatkan nya...ilmu didada harus diisi dengan rohani..

                                                         -novelcomelsangat-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...