pages

Sunday 4 March 2012

Terlepas Kandang

salam..semua. pada hujung mggu biasalah kn boring nye duk dlam bilik..so awl2 lg aku ngan kwn aku 2
orang da plan nak keluar pegi MID VALLEY. transport aku biasalah naik bas dahulu sampai kt stesen
komuter UKM lepas 2 naik train komuter pergi MID. dah 2 je kemudahan yang ada...huhu
kadang-kadang terfikir jgak mcm mane lah kita orang yang duk kt UKM ni sabar naik komuter nak keluar pegi
KL..sabar je lah. semestinya lau naik komuter aku lebih senang masuk di koc wanita..umm ase selamat cket.
tapi ada jgak lelaki yang x reti masuk jugak dalam koc wanita lepas 2 bleh buat muka selamba je
bila kita orang tgk. klau x dh lama dah sound..mcm2 org kn. ok..berbalik pada cerita kn. perjalanan pegi aku
ngan kawan aku iaitu fiza dan bery berdiri je dlm train smpai kt MID. kalau da kluar hjung mggu ari ahad biasa
lah tahap keramaian orang yang luar biasa sangat. lepas 2 MID VALLEY plak tempat yang ada semua port-port yang boleh dilakukan aktiviti santai hjung mggu..iaitu shoping, tgk wayang, main boling, makan2. kalau duduk sehari suntuk kt citu pun x heran la kan.

aku klau pegi MID mesti msuk kedai buku MPH nye. kedai yg paling aku suka sekali sbb bleh usha2 tgk novel. al maklumlah peminat novel ni kan...duduk dlm ctu 2 jam pun xpe..lama kot. duk pilih2 buku lg. yang aku sukanya dlm MPH 2 bleh bca buku free, bca komik, tgk majalah...haha. apalagi duk dlam 2 aku bca novel la...tp mcm x kusyuk bca kt ctu. satu lg yang menarik perhatian aku adalah ada pengawal keselamatan yang meronda-ronda dekat kawasan dalam kedai...aku pn hairan la...umm dlam hati ni msri nk tangkap pencuri yg nak curi buku ni. msuk MPH sebab nk menghabiskan baucer buku aku yg tggal 50 je lg.

huhu..gmbar ni kabur cket. biasalah sbb ambik dgn handphone murah je.

bery....dlm train smpat lg ek pose


fiza...makan-makan

agak-agak la.... aku mkan cket je. xpayh nk suap2.

pose lg....

dah2..jom blik....huhu


setelah jln2..mkn2 semua setengah hari duk dlm 2..dh kta org nk blik dah.. tgk org je. lalu kot wyg jeling2 je sbb tau msti cite yg nk tgk dah abih da. lau pegi cni bleh jd tmpat pasangan couple berjalan-jalan. so kita bleh tgk mcm mane pasangan masing2..huk..huk.. cbuk je nk tgk org couple kn..



                       dah-dah muka da penat..sempat lg duduk tggu train nk blik ni...huhu
                     
                                                  -sekianSahajaCeritaYangdikongsi-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...