pages

Friday 30 March 2012

terpakai yang sama

umm, ape agak ea yang aku nak tulis ni...
mungkin korang dapat teka tak..huhu
aku ni memang je jenis suka bergambar.
lau ada je sampai tempat yang menarik tu memang penuh la memori telefon aku ngan gambar2 ni..huhu

sampai kan ada membe cakap
'memori penuh dengan ambik gambar sendiri jer'

huk! terasa ke beb..huhu

ok lah. asal pada cite ek..umm, pada isnin lepas aku masuk kelas penjagaan kesihatan diri kan. pagi 2 aku dah pakai baju korporat.
so, petang balik tukar baju.. sampai alih petang tu dalam kelas classmate aku fatma aku pun duk tepi dia.. 

ada benda yang aku tak perasaa ni..umm, ape ek.

"bleh lg buat muka selamba jek aku ngan fatma ni"

bila kawan aku nazmira sampai dia pun bersama kitaorang ni..
datang je suara dia pun bunyi.

"eh, zaza..fatma mu pakai baju serupo la dua ni.."

aku pun" hah! yeke?..aku pun kalih pada fatma..

"eh betul lah ma, kita pakai baju dan tudung color yang sama"
ishh macam mane la boleh  tak perasan plak ni kan..hehe..





haha..kelakar kan. bila tut..tut. terpakai baju ngan tudung yang sama plak.

kita orang tak janji pun.. sekadar kebetulan sahaja..huhu


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...