pages

Tuesday 27 March 2012

Yuhuuu!! ABC FRADOO

salam semua. 
hari ini saya nak cakap tentang ABC FRADOO
yang telah memikat hati saya ni..huhu

hari itu, membe ajak pegi shah alam.
so, bermalam rumah membe kt sana.
dia pun student area situ jugak.
malam tu kita orang plan esok nak pegi mane ek
area shah alam ni..
ye lah..
ni je baru sampai mana nak tahu tempat ni kan.

aku ni jenis suka perhatikan sesuatu yang baru bagi aku.
aku pun tengok la area shah alam ni mcm mane..
mak ai!! nampak sangat bru sampai sini kan.

aku pun pening la dengan area shah alam ni.. banyak seksyen sangat..
aku pun x ingat dah.. sebab tu lah kalau x biasa boleh sesat punya. hayoo...
so, aku tumpang umah membe aku tu kay seksyen 7 dekat je dengan i-city.

mula-mula sampai 2 nampak best la duk kat sini daripada aku yang duk kat hostel ukm bangi ni. sebab kat sana banyak kedai makan. so, boleh buat pilihan macam2. 
bas sebagai pengangkutan awam pun banyak. murah pulak 2 tambang dia.

ok, keesokan harinya aku ngan kawan aku nak pergi makan ABC FRADOO ni.
umm. dalam hati apalah yang femes sangat membe aku sebut2 ni.
ABC FRADOO ni terletak dengan seksyen 2 kawasan kedai makan.
best la makanan kat sini.

seksyen 2 area tempat asrama budak-budak uitm shah alam.. umm, tak tahu betul ke x kan.. sebab aku nampak student dia orang je..huhu

setelah pekena ABC FRADOO ni buat kali pertama
perghh!!! sedap betul betul rasa. memang rasa dia lain dari yang lain.
andailah ukm ngan shah alam ni dekat. hai ari2 dah pegi mkn ABD FRADOO 2..hehe

ni kedai dia....huhu



abc fradoo..walahhh!!!


Add caption


aku ngan ekah nak pekena abc fradoo ni.

yum-yum sedapnye.. makan dulu ek..

nampak sedap kan..huhu


setelah pekena abc ni kali pertama jumpa bila datang shah alam
korang jangan lupan pekena abc ni jugak ek..
lau makan sekali datang lagi mesti nak pekena lagi..
ok...wink!!! wink11

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...