pages

Tuesday 3 April 2012

KELUAR TIME KL HUJAN.....

salam semua..umm, rindu nk update status ni ek..huhu.. hari ini kelas aku xde. so, dlm fikiran ni nk gi MID la..cari novel. walaupun dlm hati sabar la..lepas cuti sem ni kan dapat lg nye boleh beli..tapi hati aku meronta-ronta nak kan novel tu jugak.. mula gi MID 2..msuk MPH la..cri novel yang aku nak nye.

lepas 2 gi masjid jamek pulak..sepanjang kita orang jln kt masjid jamek badan ni habis basah kena dek hujan ni..adolai.. aku ngan mira main hujan la..tapi shoping tetap shoping kan..

jom let go..ape yg kita buat nak kuar hari ini ek..huhuhu.


snap gambar sendiri sebelum kuar nik..biasalah kan..lau dah siap lawa-lawa..

 mak ai putih nye........muka baru lepas bedak..

senyuman manis setelah puas hati ngan mekap yag digunakan hanya pakai bedak dan  eyeliner je.. xpakai eyeshadow, gincu, blusher..sbb x suka nye. ringkas je jnji muka x kusam.. x suka mekap tebal2 x baik untuk kulit ye...hehehe

yang ni kerek nak buat muka toya...haha. saya suka pic ni..


jom nak kuar, nak tunggu bas gi KTM UKM lg..lepas 2 nak tunggu KTM lg nye... lambat2 nanti sampai lambat la..

oh....koc wanita dekat di hati saya... menikmati pemandangan luar sepanjang perjalanan .

mira kecik pun ikut gak..hehe


sampai di MiD gi masuk MPH..jom nk cari novel ni..

snap jap..hehe

oh..yeay..akhirnya saya dapat juga beli novel ni..bukan free ek.

lepas dah letih kuar hari ini...saya nk blik sebelum pkul 5 sbb malas nk bersesak dlm KTM bila pkul 5 orang dah balik kerja nye..











selesai sudah update status sy hari ni..so, saya sy saje2 nk kongsi pada pembaca semua.. harap kita boleh jd kawan.. entry ni xde kena mengena ngan sape2.. salam semua.

   -assalamuaalaikum cinta rindu kasih sayang-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...