pages

Thursday 5 April 2012

CUTI MID SEM DAH START...BALIK KAMPUNG

hati saya tengah berbunga-bunga sekarang jom korang nyayi lagu ni..








Perjalanan jauh tak ku rasa
Kerna hati ku melonjak sama
Ingin berjumpa sanak saudara
Yang selalu bermain di mata

Nun menghijau gunung ladang dan rimba
Langit nan tinggi bertambah birunya
Deru angin turut sama berlagu
Semuanya bagaikan turut gembira

Balik kampung oh oh...( 3X )
Hati girang
Ho ho... Balik kampung (3X)
Hati girang

Terbayang wajah-wajah yang ku sayang
Satu-satu tersemat di kalbu
Pasti terubat rindu di hati
Menyambut kepulangan ku nanti

( ulang dari mula )



salam semua.. ini update last sebelum aku nak balik kampung selama seminggu. yahuu... cuti pertengahan sem dah bermula. suka gila aku ni kan..haha. padahaln kerja berlambak lg  tak siap.. lepas cuti ni pulak banyak lagi assgment sedang menanti.

tapi ketika ini dan saat ini..hanya dalam fikiran ku tidak sabar untuk berjumpa dengan orang yang tersayang di kampung.. family aku.

rindunye...ma abah, adik... along tak sabar nak balik.. nak makan yang sedap-sedap ni..yang ma masak..huhu

cuti yang diberikan selama seminggu hnya kejap je nye..tp bawa balik beg mcm sebulan..haha. aku pun  tau apa benda yang aku bawa balik..ada tu barang untuk family aku..yang aku beli kat sini kan.. biasalah orang banyak harta macam aku...haha. tak boleh blah. dah namanya suka shoping lepas tu terkial-kial nak bawa balik barang.. ha baru padan muka aku ni

ok lah..nak kemas apa-apa yang patut lg nak balik kg semua. pada yang bercuti macam aku ni.. selamat bercuti semua.




salam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...