pages

Sunday 29 April 2012

PESTA BUKU PWTC 2012

salam semua.
hujung bulan april ni pesta buku PWTC dh bermula.
dan buat kali pertama nye aku sampai kt sini. tahun lepas aku tak sempat nak pergi.
tapi sekarang aku tak nak lepaskan peluang tu.
pada 27.4.2012 aku dah peergi first day kat pesta buku. nasib baik la jalan tak jem sangat.
aku pergi kat pesta buku ni sebab nak usha novel-novel la dan belilah sekali kan..huhu.

fisrt aku masuk dalam tu ramai sangat oramg dengan budak-budak datang buat lawatan kan.
masuk dalam tu pusing gerai yang dekat-dekat ni saja. lepas tu jalan jauh ceket pening aku sebab dia banyak dewan dan barulah aku faham jalan dia macam mane. kot-kot sesat la nanti kan..hehe.

masuk dewan tun hussien on aku singgah kat gerai karya seni punya novel. umm, beli novel SUAMI YANG KU BENCI dgn SUAMI AKU USTAZ. bestnye sebab ada potongan 20% bersamaan dgn RM5 tau!!!. murah la.. jimat duit aku hehe.. masa kat gerai karya seni  tu ada penulis MELUR JELITA yang menulis novel AWK SUKA SAYA TAK? umm, aku tak beli pun novel tu.. sampai petang ada lagi penulis dekat situ tapi aku tak kenal pula.

lepas round2 aku sampai kat gerai POPULAR.. kat situ ada RS PUBLICATION. dab penulis novel siti rosmizah pun ada tau! um,, pertama kali aku tengok dia. tapi aku tak beli pun masa tu novel yang terbaru. nanti2 lah kan. da masuk round tingkat atas aku masuk pulak tempat karangkraf.. aduh.. satu dewan sahaja yag karangkaraf punya tempat.. besar sangat. kat sini aku beli jugak novel 2 biji dan tentunya ada potongan harga jugak sebanyak RM5.

sepat pose kat sini hehe.



opps..kita org bru kenal kt sini je.


setelah penat jalan-jalan dan dapatkan buku yang aku nak.. nak balik la kan. memang rambang mata lah tengok buku-buku kat sini. banyak sangat. kalau aku kaya ni memang aku dah beli dah buku yang suka ni. seronok sangat.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...