pages

Monday 30 April 2012

dapat cenderahati dari MOMO

salam semua..huhu. hari isnin aku masih lagi xde kuliah..yahuu.. ape ke benda la aku buat hari ni kan.. bangun tido kemaskan diri layan novel, layan internet.. satu habuk pun aku tadak buat nye..

adoi!! ape nak jadi dengan kau ni zaza zali ek??? asgment dah siap ke?

alamak.. belum lg nye...adoi. nak salahkan sape mcm ni.. salahkan diri sendiri la..huhu

bosan-bosan petang aku pergi kat fakulti.. hari ni tak makan lagi.. rasa nak makan roti himpit ayamas..lepas tu pegi lah kat situ.. ramai orang la pula..umm, lepas tu pekerja dia 3 orang. boleh lengah-lengah plak buat kerja sambil berbual-bual duk gelak lagi..geram nye aku.. uishhh.. lepas tu malas la aku nak tunggu. aku pun pergilah beli roti dengan bakery bawah.. pegi-pegi tinggal donut je ngan 2 jenis roti lain uisshh..geram nye aku dah la lapaqq ni.. aku pun beli satu roti pulak tu roti dah keras sebab yang pagi punya.. haiyo apalah aku kena hari ni kan..

balik bilik 2..tiba-tiba aku terdengar ketukan bilik.. umm, sape ek?

dah teringat pada MOMO aku..yahuuuu.. MOMO aku dah balik!!!..heheh

huhu..MOMO aku adalah KILA.  http://mylittlediarymomo.blogspot.com

hehe..aku pergi pergi kat bilik dia nak tengok barang ape dia bawak balik n... momo cakap.. "zaza aku beli baju ni untuk kau" hahah..aku dah teruja dah ni..nk gi tengok.






huhu..ada dua baju yang kena pilih... satu untuk aku dan satu lagi untuk rumet MOMO... so, aku pilih la dulu. satu baju ni..satu lagi baju dia gambar gajah kat depan.. so, aku ambik baju ni..

tQ MoMo sbb bagi cenderahati kt Zaza ni..huhu

umm,, aku pun duk belek2 lagi apa lah kila beli byk la kila beli untuk lecturer dia..lepas tu kila beli kain sutera silk untuk family dia..

seronok nye dengar dia bercerita.. yelah aku  tak pernah lagi pergi kat luar negara. malaysia ni pun x abih pusing lagi.. umm, xpelah. bersyukur ape je yang ada sekarang kan...huhuhu

ada orang ingatkan aku pun dah bnyak terima kasih.. tQ MoMo a.k.a kiki lala.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...