pages

Wednesday 18 April 2012

tambah 1 lagi majalah..fesyen buat si bertudung

umm..salam semua. sekarang fesyen terhadap muslimah yang bertudung semakin menjadi-jadi kan. tidak ada lagi gadis yang bertudung tidak boleh nak update fesyen. saya sudah dapatkan majalah baru iaitu majalah HIJABISTA. majalah ni agak mahal la.. RM10. majalah ni ok lah untuk orang yang stylo berfesyen kan.

inilah majalah hijabista


tapi bagi saya sebagai seorang student cukuplah memadai sekadar ringkas sahaja untuk pergi ke kelas.. sebab kita pergi hendak belajar kan.. bukan nya untuk menunjukkan gaya siapa lagi hebat. saya masih mengekalkan berbaju kurung untuk pergi kelas dan hanya bertshirt kadang-kadang sahaja itu pun ikut mood.

kita kadang-kadang tak sempat kan nak mengejar fesyen yang sentiasa berubah-ubah. adoi pening jugak la...padahal baju dah banyak tapi nak beli lagi sebab nak upadate fesyen. memang sebagai seorang student kita tidak mampu untuk bershoping selalu hendak mengejar pakaian yang mengikut zaman ini.. tapi duit kita kebanyakan habis di sini lah juga nye.

tapi itu semua atas kehendak masing-masing.. bagi saya pula..saya suka sekadar ringkas sahaja. tapi biar lah apa yang kita pakai bersesuaian dengan persekitaran nye. saya seorang pelajar yang hanya menharapkan pinjaman sahaja dan tinggal di kampung perlu fikirkan berbaloi kan fesyen yang digayakan bersesuaian ataupun sekadar hanya untuk menunjuk-nunjuk sahaja.

tapi itu semua kehendak masing-masing. setiap orang lain pandangan dan citarasanya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...