pages

Thursday 10 May 2012

hari yang sangat bluuurrr.....

salam semua.. huhu. hari ini aku rasa blur sesangat.. nk tau kenapa? sbb asgment aku byk lg x siap2 ni... adoi. dan hari ini hari khamis pagi aku xde klas.. so, dlam kepala otak aku nk bangun lambat cikit la kan. sbb kelas waktu pagi dah diganti pada petang selasa lepas. cuma aku ada kelas petang je lah kan.
dan pada hari ini macam mane aku boleh lalai dan terbabas.. adoi bangun dah waktu makan tengah hari.. umm, bagus kau ni kan zaza! hak2. 
aku ada kelas pukul 2.. then siap2 mandi pergi fakulti cari makan lepas tu pergi print nota kelas kejap dan dan je ngan lecture masuk kelas..

aarggghhh..kelas metodologi penyelidikan yang aku tidak suka.
nak tahu sbb apa?
sbb nye kelas itu tidak membuat kan pemahaman pada aku. lepas tu lecture tegas plak. adoi.. 
dan kita orang semua dah diinform kan bahawa kuiz kelas ini akan dijalankan
bila-bila masa sahaja waktu kelas.

bila masuk kelas je.. aku tengok budak-budak duk baca nota kuliah.. alamak. hari ini ada kuiz metod ke?
adoi..aku x baca langsung dan memang kepala otak xde benda apa2 langsung sbb x prepare ape2 nak jawab soalan ni. dan kuiz plak 20 markah.. ada satu soalan tu 10 markah! mak ai bukan kuiz dah.. tu esei dah.

dah jawab lah kuiz tu dalam masa sejam dengan tak tahu apa-apa. adoi. goreng je berdasarkan auta apa yang ada dalam kepala ni. 
ish2....

balik tu aku pergi libary cari bahan-bahan nk buat assgment tapi tak jumpa pun.
nama pun dah student kan. um,,, it up to self.
chaiyok zaza zali.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...