pages

Sunday 6 May 2012

OH BUDAK SUKAN!

salam semua...huhu. um, hari ini hati aku rasa ok cket.. kenape selalu x ok ke? xlah...umm, mungkin dah luahkan apa yang terbuku dalam hati ini dalam erti kata lapang lah dada kan. oklah.. umm, korang tentang budak sukan ni kan..aku nak cite pasal budak sukan lelaki. ok, mesti korang rasa budak sukan adalah seseorang yang paling hot kan..umm, masa kat skolah dulu kita orang ni memang gila terhadap budak-budak sukan. kira diorang ni famous dalam sekolah. masa tu aku tinggal di asrama jadi blok aku duduk duk betul-betul depan padang. so, senang la kitaorang nak usha petang-petang tengok diorang duk main-main kat padang kan.

umm, kalau sesiapa yang couple ngan budak sukan ni mesti hot kan..kira hebat la dapat couple ngan budak sukan. dan aku ada jugak. seriously semua yang aku kenal dan terpaut adalah budak-budak sukan. entahlah..dalam hati ini memang la minat kan.. dan aku bukan yang memilih dengan budak-budak sukan tapi dah terpilih.. oh, masa aku kenal masa kegemilangan diorang tu huhu hebat la..beri sokongan..wwaaa.
tapi sekarang semua dah pencen dari main sukan tu..huhu. tapi takpa hati tetap sama.

huhu..umm, bila ada yang couple yang budak sukan mesti best kan.. lau couple lawan lepas tu kita gi beri sokongan plak. memang la the best... dan aku pernah merasai itu..hehe. tapi sekarang dah pencen. jiwa sukan tu tetap ada. aku pula jenis x minat nak bersukan..tapi lebih kepada aktiviti lasak dan ekstrem..baru mencabar.

bila lalu tepi padang nampak je budak-budak sukan duk main.. umm, hanya pandangan jauh je mampu melihat sebab ape tenung lama-lama takut ada yang terpikat plak..dah yang paling aku rasa hot dan suka sekali tentulah budak-budak bola. budak-budak bola yang paling femes sekali dan cayalah budak sepet saya..huhu. tapi sepet saya dah pencen main bola ngan U dia. tp xpe...sy tetap sokong sepet sy.

entah ape2 la kan.. saje nak kongsikan apa yang terbuku dalam hati..masing-masing ada pandangannya sendiri..sayang sayang semua.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...