pages

Sunday 10 June 2012

10 jun my birthday...!

salam semua.. 10 jun hari ini adalah hari lahir saya yang ke 22.
tq pada mama dan abah kerana melahirkan saya dan membesarkan saya dengan baik dan sempuna.
selalunya pada hari lahir saya tak biasa sambutnye. 
rasa macam hari biasa-biasaje.
 dan tahun ni juga aku tak sempat ko nak sambut
besday ni..
umm, xpe.. janji aku hepy kan..
tq pada kawan-kawan yang tak lupa wish besday saya...
lov u all!

dan hari ini my rumet belanja makan.. woohhooo!
hadiah besday dia cakap.. ni kita orang makan

-nasi goreng seafood
-nasi putih paprik
-telur dadar
-kerang rebus

sedap-sedap. semua sedap kalau orang belanja kan..hehe

semoga harapan pada ulangtahun kelahiran ini dapat kesihatan yang baik dan jawab exam elok dan dapat keputusan exam yang baik sekali.
 amin..

selamat hari lahir untuk diri sendiri yang ke 22.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...