pages

Tuesday 12 June 2012

Hadiah Hari Jadi Terawal..

salam semua..huhu. waluapn skang tengah sibuk dengan musim exam sempat lagi zaza nak tulis blog ni ok..
ala... sempena besday aku ni kan. aku dapat la panggilan free selama seminggu n kena time exam pulak!

motif aku nak gayut la kan.
huhu..
bergayut la aku malam-malam..
sambil buka note berstudy.

minggu lepas kan aku ada kat kampung, so kawan baik aku yang beljar sama kat Ukm ni bagi
hadiah yang paling awal sekali.
masa tu tak sampai lagi hari lahir aku.

nak tahu ape dia ok..jom.



biasalah dapat hadiah ni kan..pegang-pegang dulu nak tahu apa agak-agak apa benda la dalam ni kan.
ok sekarang nak bukak ni..


-
-
-
-
-
-
-



alala....rupa-rupanya frame gambar aku dengan fiza.. sweet sangat dan rasa terharu untuk 
persahabatan kitaorang ni.
terima kasih Fiza.





dan ini kad ucapan yang dibuat sendiri.. siap ada gambar aku lagi kan..
hehe.. so sweett.






HADIAH SETERUSNYA

jeng-jeng

alalala...mula orang bagi ni tengok comel sangat kotak ni.. n setelah
digoncang-goncangkan rasa berat je isi ni.. 

ape ek..



ok...sedia nak bukak dah ni.




                                                                              bukak-bukak
                                                                     rupa-rupanya novel...hehe
                                                                        terima kasih untuk dia.



al-maklumlah aku ni kan peminat novel.




dan yang tak suprisenye kan.. aku dah baca novel ni...hahahaha
nak tergelak pun ada.
tapi xpelah orang da bagi kan terima ajelah.
novel ni aku da baca tapi novel ni aku tak beli.
umm, xpe kira jadi koleksi novel aku jugak ni...huhu



terima kasih sangat2 yang bagi hadiah untuk besday saya
kepada rumet saya yang belanja saya makan dan kawan saya amani yang belanja saya makan burger.

terima kasih banyak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...