pages

Tuesday 26 June 2012

Asalkan Aku OK?





wink..wink.. esok ada lg last paper untuk sem ni.
adakah aku ok?
melihat kawan-kawan kat blok ni heret beg balik kampung..
aku masih ok!
apa-apa pun asalkan diri ini bahagia.



Selamat pagi, selamat pagi aku ucapkan
Burung merpati bernyanyi di ruang halaman
Hidup ini indah ku kata, Hidup ini indah lawa
Hidup ini indah ternyata


Selamat petang, selamat petang aku ucapkan
Kanak-kanak kecil berlari di ruang halaman
Hidup ini indah ku kata, Hidup ini indah lawa
Hidup ini indah ternyata




Asalkan aku ok, duit dalam kocek
Hidup dengan sederhana
Keluarga semua ok, masa depan cantik
Hidup jauh narkoba dunia




Asalkan aku ok, hidup macam taukeh
Teman ada sentiasa
Bernyanyi dan karaoke, kaya macam Datuk K
Hidup tanpa masalah dunia



Hidup mewah tanpa berhutang
Hati bersih tak lupa sembahyang
Inilah kehidupan
Inilah kehidupan


Otak cergas tanpa menipu
Jangan marah-marah tak perlu begitu
Inilah kehidupan
Inilah kehidupan







huhu..kita orang tengah study. esok last paper..wuhuuu... hidup student untuk study.@...@..





kita tak perlu menjadi sesiapa..
asalkan diri ini ok.
tapi memikirkan perasaan orang juga amat perlu.
asalkan hati bahagia.
tapi melihat kebahagiaan orang lain juga
kesenangan bagi kita.

--zaza zali--


kredit by_http://www.liriklagumuzika.com/2012/06/lirik-lagu-asalkan-aku-ok-awi-rafael.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...