pages

Friday, 5 October 2012

Rasa ingin menangis!

kadang perasaan ini sukar diungkapkan dengan kata-kata. bagaimana orang lain ingin mengerti hati ini sedangkan mereka tidak berada dalam situasi kita. 
panggilan dari mama membuatkan aku semakin rindu padanya..
rasa ingin menangis.
situasi lepas pulang dari kelas
ada "miss call"
aku "call balik"
aku: nape ma?
mama: xde pelah. ma call nape sebab lama dah along x call mama nye. (baru 2-3 hari x call)
aku: x sempat la ma..
mama: xpelah mama nak tnya khabar along je..
bla bla bla bla.....
uuuwwwaaaaa. sedih nye bila cakap ngan Ma. dah lah duk jauh ni.. ase nak balik kampung terus.
kasih seorang ibu kepada anaknya. sampaikan aku cakap.. ma, along naik bas sorang balik kampung cuti ni, kawan along taknak balik sama.. ma cakap x pelah along. janji along balik.
dan yang membuat kan sedih sedihnya lagi sebab  orang yang memikirkan kehendak nya dipenuhi tanpa memikirkan perasaan aku ni dengan keadaan aku yg merantau disini.
sabar je lah.

4 comments:

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

cokelatsudahcair said...

TQ dear... sabar itu indah!

NOR HIDAYU said...

bOlok mu zaza..hahahaa.. yuyu sweet

cokelatsudahcair said...

huhu..jangan buat kucau sini yuyu sweet.. follow blog aku deh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...