pages

Saturday 17 March 2012

jalan2 pergi MID lagi...

                                 


semalam kuar pergi MID ngan kila.. umm, mula2 nk buat pilihan sama ada nk gi MINES atau MID. klau pegi MINES dkat je..x lama naik train. tp pergi MINES tgk wayang je lah.. klau pergi MID boleh tgk wayang kat sana lepas 2 bleh masuk MPH cari novel.. tmpat yg paling feveret aku sekali kalau pergi MID. tapi x tahan duk dlm train lama2 nk smpai kt MID 2..adoi...

seperti biasa memang luar biasa keramaian orang semalam...alahai sabar je lah. sampai MID nk tgk wayang sama ada cite 7 PETALA CINTA @ BUNOHAN.. last2 tgk cite BUNOHAN jugak.. ee...bg aku gerun la tgk cite 2.. kejam la cara dia bunuh orang. buat aku rasa takut.. lepas 2 ckap kt kila... " ni  kau pnya pasal la tgk cite ni"..aku gerun nye.
pahtu kila ckap " kau ni...cite ni la best.. tgk betul"
dan aku pun layan jgak lah cite ni nye...

dan aku suka tgk cite ni sebab dia kecek kelate...hehe. mmg aku fhm la. cite ini tentang keluarga, adik beradik, dendam dan perebutan harta iaitu tanah demi kepentingan diri.. hingga sanggup bunuh keluarga dia..huhu.

inilah 3 orang adik-beradik.. pekin, faizal hussin dan zahiril azim.. huhu. best la dgr zahiril azim ngan faizal hussin kecek kelate ni..pandai2..sedap bunyi. pekin nama dalam cite ni adalah "bakar". bakar inilah yg paling jahat sekali.. nak thu lg... tgk lah cite dia ek..hehe...


                      


bunohan  nama kg di tumpat kelantan..
                                                 



hebat la tengku azura.. model tersohor. berlakon cite ni..phtu kecek kelate plak...
                                                       
                  mmg best tgk cite ni wlaupun ada gerun cket la...tgk faizal hussin ni bunuh orang...


kila sengih.......


penat nak balik dah..


lapaqqqqq..mkn kfc.


pose..kamera.

yea...sy dh dpatkan majalah dara.com. blan april my feveret...



sempat lg snap minah2 negro ni...hehe. dah duk dpan kita org ni.. gebu2 kn. hehe.

huhu...aku balik awl sbb malas nk berebut  naik dlm ktm..adoi. 2 pun dah berhimpit dalam ktm dah. mcm x biasa plak kn..heheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...